موتور دانلود
جمعه 10 تير 1390برچسب:, :: 23:2 :: نویسنده : ميلاد

پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:, :: 19:32 :: نویسنده : ميلاد

آموزش چند نوع ماسک صورت

 

پودر جوانه گندم يا سبوس آسياب شده گندم 1 قاشق غذاخوري زرده تخم مرغ 1 عدد آب سرد 1 قاشق
همه را خوب مخلوط كرده تا به صورت خمير در آيد. به تمامي صورت غير از دور چشم بماليد. 20 دقيقه به پشت بخوابيد و در اين مدت سعي كنيد عضله هاي صورت تكان نخورد. سپس به كمك يك پنبه مرطوب آن را پاك كرده و با صابون آرايشي و آب گرم خوب شسته و خشك نماييد. بعد كرم هميشگي خود را بماليد.
توجه : صابون آرايشي مخصوص پوست صورت بوده و خاصيت اسيدي يا قليايي ندارد يا اينكه با توجه به پوستتان مي توانيد نوع خاصي از آن را انتخاب كنيد . مثل صابون مغز بادام براي پوست هاي چرب و صابون گليسيرين براي پوست هاي معمولي و غيره
ماسکهاي گلي
گل با خصوصيات مختلف خود فايده هاي بسياري براي پوست داشته و در بسياري از ماسکهاي زيبائي استفاده ميشئد . اين ماده سبوم زياد پوست را جذب کرده و پوستهاي چرب را تميز مينمايد . گل همچنين دملها را خشکانده و از گسترش آنها جلوگيري ميکند .
ماسک گل در خانه
کمي پودر گل گرفته با نيم پيمانه آب ، نيم پيمانه آب گوجه فرنگي ، خيار و يا انگور خميري تهيه کنيد . اين خمير را بر روي تمامي صورت و گردن بصورت طبقه اي نازک بماليد ( حتماً مراقب چشمهايتان باشيد ) .
20-15 دقيقه صبر کنيد تا خمير رطوبت خود را کاملاً از دست بدهد سپس با آب ولرم آنرا تميز کنيد .
اين ماسک را ميتوانيد هفته اي يکبار انجام دهيد . ماسک گل براي از بين بردن جوشهاي جواني ،چين و چروکهاي صورت و بثورات جلدي مؤثر بوده و شادابي پوست را افزايش ميدهد
 
ماسک هلو
هلوي کاملاً رسيده اي را انتخاب کرده و خوب له نمائيد . يک گاز استريل را پهن کرده و بعد از ماليدن هلوي له شده در آن تا کنيد . سپس آنرا بر روي صورت و گردنتان ماليده و 20 دقيقه در جائي استراحت کنيد . اين ماسک را با گلاب خوب تميز نمائيد .ماسک هلو شادابي پوستتان را افزايش ميدهد .
ماسک هويج
هويج و مقداري جعفري را در ميکسر بصورت پوره در آوريد .اين ماده خمير مانند را بر روي صورت و گردن ماليده و بعد از 20 دقيقه با آب ولرم بشوئيد . ماسک هويج پوست را از سموم مختلف پاک کرده و بدان ظرافت و لطافتش را بازميگرداند .
ماسک خیار
مقدارمساوی تخم خیار ،کدو و خربزه بخرید .این تخمها را جداگانه آسیاب کرده و بصورت پودر درآورید .این پودرها را بمقدار مساوی در لیوانی شیر مخلوط کرده و آنقدر بهم بزنید تا قوامی کرم مانند یابد . مخلوط مذکور را بصورت و گردنتان مالیده و 20 دقیقه صبر کنید . سپس آنرا با گلاب بشوئید .این ماسک برای پوستهائی که روزنه های بزرگ بسیاری دارد مفید میباشد.
 
صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات
پیوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 454
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است |طراحی : سوسا وب تولز


قالب پرشین بلاگ

قالب میهن بلاگ

download-make win xp

قالب بلاگ اسکای

قالب بلاگفا